Non postate da un po'....la guerra per sconfiggere la "cattivona" la state portando avanti??? Io mi sono un po' arenato causa studi ecc...ma presto riprenderò...buon game a tutti
Io feci fuori Deidranna e la infima progenie già nello scorso millennio ed è stata una vera e propria soddisfazione goduriosa vederla crepare Ultimamente non ho proprio tempo e l'unica cosa che faccio è girellare tra le meravigliose novità della 1.13. Nell'attesa di una versione finalmente stabile e scevra di bugs sono riuscito a mettere le mani su una versione di JA2 Wildfire che non conoscevo, con la versione che avevo c'era da uscirne scemi a furia di ritorni al Desktop... Il tutto nell'attesa che il mese di gennaio finalmente finisca
I miei progressi vengono gambizzati dalle build che continuano ad uscire.. aspetto fine mese, becco il pacchetto finale, e poi via
sono fermo a Grunn da 2 settimane: ogni tanto apro il gioco e secco un paio di nemici per non lasciare ammuffire i salvataggi.
Non sarà il pacchetto installazione definitivo, solo una nuova built installabile che non necessita di SVN, questo nuovo pacchetto dovrebbe includere tutte le novità e modifiche apportate dalla 602 alla 650 che riporto qui sotto: 609 - bugfix: Landmines - bugfix: Got a "misplaced" I.M.P email on day 3 - bugfix: Laptop -> Personnel -> Inventory scroll buttons - changed max number of slots for towns (hardcoded value) - highest town index defines the number of towns on map (user defined value via xml) - updated cities.xml handling code so now it is possible to control can player train militia in town or not 614 - bugfix: CTDs in Drassen tactical screen - moved hardcoded tooltip strings to the existing language string files - translated tooltip strings for German Version - sam sites externalization (SamSites.xml) 620 - bugfix: CTDs after you have placed your mercs before the attacking occurs - bugfix: CTD when trying to recruit John & Mary and there is only one free place left in the whole team. - bugfix: fixed issue with visibility of enemies after raising scoped gun (no need to look twice anymore) and versa - reseted IMP activation text box after creating an IMP - added notification when you try to create a new IMP and you already have the maxium number of mercs (18) in your team 631 - bugfix: Endless clock after stealing - bugfix: CTD after talking to Darren in San Mona (in the boxing club) - bugfix: Wrong APs deduction from stealing - bugfix: Prevent Nada objects from stealing - bugfix: CTD when trying to add 13th town - changed: APs for stealing from 10 to 14 (because stealing is more than simple picking enemies gun) - changed: You cannot steal items from head, body, leg or face until the enemy is collapsed (lying on the ground) - changed: Tooltips on the enemy are only displayed if the enemy can be seen by the selected merc - preparations to increase number of town sectors 645 - bugfix: Mary & John cannot be escorted if you have 16 mercs in your team - bugfix: Wrong text placement in the florist gallery website - bugfix: Sam site externalization code - bugfix: Reinforcement CTDs - bugfix: Secrets on strategic map and other externalized stuff were not properly initialized, if user loads a saved game before he creates a new game - added possibility to dismiss a vehicle without passengers - added ability to use ogg-files in speech sound files - army externalization 650 - bugfix: Gabby did not show up in Sci-Fi mode. Now Gabby is randomly located in sector H11 or I4 (new game is required) - bugfix: Tracer bullets animation starts some tiles away of where the shooter is (you also have to update GameDir because of updated \Tilecache\bullet_tracer.sti) - fixed some memory leaks